مصاحبه آرشیو خبر ها
اعتراف می کنم که دلتنگ یوونتوسم

اعتراف می کنم که دلتنگ یوونتوسم

در آستانه ی بازی یوونتوس و بایرن مونیخ که سه شنبه ی هفته ی آینده در یوونتوس آرنا برگزار می شود، آرتورو ویدال هافبک سابق یووه که در تابستان امسال به ازای مبلغ 40 میلیون یورو به باواریا رفت، او بارها و بارها با مصاحبه هایش قلب یوونتوسی ها را شکست و حالا در بین جمع کثیری از هواداران یوونتوس به چهره ای منفور تبدیل شده، در حالیکه شاه آرتور، به جرئت محبوب ترین بازیکن خارجی سال های اخیر یوونتوس بود. او در آخرین مصاحبه اش گفت: ‌.

 

بازی عجیبی خواهد بود، چون من چهار سال خارق العاده را در تورین پشت سر گذاشتم. حالا برای پیراهن و رنگ های بایرن مونیخ بازی می کنم و من همه چیزم را برای تیمم می دهم تا بتواند در دو بازی پیروز شود و به یک چهارم نهایی برسد.

 

آرتورو ادامه داد:

 

اعتراف می کنم دلتنگ یوونتوس هستم، من چهارسال مشتاقانه در یوونتوس بودم جایی که هواداران مرا دوست داشتند و من هم همین محبت را نسبت به طرفداران داشتم. دلم برای هم تیمی های احساساتیم که آن سالها را کنارشان تجربه کردم تنگ شده است، هنوز هم با خیلی از آنها صحبت می کنم. به تازگی با بوفون و کاسرس تماس داشته ام، اما هنوز هم با همه ی آنها رابطه ی بسیار خوبی دارم و بسیار خوشحال می شوم که دوباره آنها را ببینم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: